Perşembe, Eylül 01, 2005

Yeni ...Yeni ...

Bugun supermarketin yeni urunu Dannon'un Light'n Fit markasi altinda cikardigi Light'n Fit with Fiber 'di. Danone bu yeni yogurdunda sindirime yardimci olmasi nedeniyle gundemde olan "fiber" i ve diger light yogurtlarin 1/3 u olcusunde kalori tasidigi mesajlarini vurguluyor.

Splenda ile tatlandirilmis. Denedim, "fiber" iletisimde kullanilmasina ragmen diger meyveli yogurtlardan hic bir farki yok. Ben fiberi hissetmeyi bekliyordum. Yogurt bana gore fazla tatli. Normaldir cunku Amerikalilar bize gore cok daha tatli yiyorlar. (En sevdigim sey olan dondurmaya bile asiri tatli oldugu icin alisamadim.)

Bu arada fiber kavrami uzerinde biraz daha duralim... Insanlarin fiber'i en cok bagdastirdigi urun "cereal" yani misir gevregi ... "Cereal" ve "cikolata/granola bar" kavrami birlesti artik basli basina bir kategori olan cereal barlar ortaya cikti. Neden yogurtla "cereal" kavrami birlesmesin? Yogurt ve cereal birlikte, diet yapanlar ve sagligina ozen gosterenler icin ideal...

Not: Kusura bakmayin marketten bir fotograf koyamadim cunku fotograf makinami gecen pazar gunu kaybettim.

2 Comments:

Blogger bet3 said...

fotoğraf makinene üzüldüm. en kısa zamanda yeni bir tane edinip bloglarını samimi fotoğrafların ile güçlendirmeni bekliyorum. ;)

2:51 ÖS, Eylül 02, 2005  
Blogger Pazarlama Gunlugu said...

Tesekkurler, evet en kisa zamanda yeni bir fotograf makinasi alacagim.

4:25 ÖS, Eylül 02, 2005  

Yorum Gönder

<< Home